Promo Agel

Salam semua,

Maaf sebab lama juga tak kemaskini blog ni. Banyak cerita juga sebenarnya, tapi malas sangat nak menulis. Yang paling rajin ialah menanam di Farm Ville (dlm facebook).

Kali ni saya nak cerita tentang produk baru yang saya lama kenali tp baru saya gunakan. Ramai yang dah bagi testimoni yang baik tentang produk ni untuk melegakan demam, batuk, asma, selesema, kanser dan disamping memberikan kesan cepat dan berkesan untuk melancarkan dan membanyakkan susu badan.

Hakim telah menghidapi selesema sejak 4hb Syawal yang lalu. Selang 2 minggu, kena batuk pula. Sepanjang 3 minggu lebih ni dah 4 kali saya berulang alik ke klinik, tukar ubat dan sebagainya. Penat, kasihan dan disamping tu habis banyaklah juga RM tu. Selain ubat moden (drugs), saya bagi juga ubat homeopathy (batuk, selesema, demam, vitamin), tapi semua tu tak mendatangkan hasil. Mungkin ada hasilnya tp lambat nak berhasil.

Akhirnya saya teringat tentang Agel, testimoni yang baik berkenaannya membuatkan saya tempah pek percubaan dari Alin. 3 EXO dan 3pek UMI. Alhamdulillah usaha kali ni mendatangkan hasil. Saya bagi Hakim 2 kali EXO (pagi dan malam) dan 2 kali UMI sehari. Dan alhamdulillah semalam masa tidur tak dengar dah Hakim terbatuk2 yang mengganggu tidurnya. Lega mama.

Saya juga ambil pek percubaan MIN dan CAL untuk penyusuan. Hakim sudah berusia 21 bulan, justeru memang susu kurang, di samping tu saya juga cuba macam-macam spt Alfalfa (ok juga tp peningkatan yang sedikit – mungkin sbb anak dah 21 bulan), fenugreeek, herbalife, oats dan macam-macam lagi. Mmg habis banyak RM juga sbb cuba. Bagaimanapun, alhamdulillah menggunakan MIN, hasilnya mmg pantas dan berkesan. Saya makan MIN selepas makan tengahari.

Sebelum ini, bila Hakim menyusu sejurus saya pulang ke rumah, pantas saja payudara kempis (susu sikit), tapi selepas makan MIN, saya perasan Hakim meneguk susu dgn banyak dan blh nampak dia menelan susu. Payudara pun tak kempis lagi. Alhamdulillah syukurlah. Nampaknya saya mmg akan cuba untuk terus menyusuinya sehingga 24 bulan. Kalau Hakim nak lagi bolehlah disambung selepas 2 tahun itu.🙂

Jadi, kalau ada sesiapa/kawan2 yang ingin mencuba, blhlah hubungi saya di emel azzahra83@gmail.com atau SMS/telefon di nombor 0122195919.

Pakej-pakej seperti berikut:

Batuk/selesema/demam/Asma

3 EXO + 3 UMI = RM90

4 EXO + 4 UMI = RM120

5 EXO + 5 UMI = RM150

Penyusuan/Sakit Tulang/Lenguh badan selepas bersalin

5 UMI + 5 CAL = RM160

4 EXO + 3 UMI + 3 CAL = RM150

5 EXO + 5 CAL = RM145

Pelansingan badan

10 FIT = RM120 ( 1 pek/hari)

Mengandung/Penyusuan

5 MIN + 5 CAL = RM150

1 MIN + 1 CAL = RM35 (basic trial)

Senarai harga mengikut kotak:

Agel EXO – RM 281.40
Agel FIT – RM 281.40
Agel OHM – RM 281.40
Agel UMI – RM 336.00
Agel CAL – RM 302.00
Agel MIN – RM 281.40
Agel FLX – RM 375.00
Agel HRT – RM 345.00
Ageless (skin care) – RM 920.00

Maklumat berkenaan Agel boleh didapati di http://www.agel.com.

Kalau nak jadi ahli, anda akan dapat 20-30% diskaun. Email saya untuk maklumat lanjut.

Shipping percuma.

Maklumat pembayaran

Maybank Raihanah Ahmad: 164221298069, dan emel saya maklumat perbayaran.

Cubalah!

Leave a Reply

