Disclaimer for Agel Products

“All medical statements in my blog have not been evaluated by the Food and Drug Administration. The products are not intended to diagnose, cure or prevent any disease”

Semua testimoni disini mahupun yang saya emelkan secara peribadi adalah pengalaman sebenar pengguna Agel. Memang tidak dinafikan, bagi sesetengah orang yang terlalu berpandukan kepada nasihat doktor akan merasa ragu untuk mencuba produk ini, terutama untuk bayi. Bagi saya pula, saya masih perlukan doktor untuk nasihat perubatan. Tetapi saya tidak mahu terus menjadi hamba ubat (tentukan penggunaan drugs yang banyak dan berterusan). Justeru, saya mengambil langkah mencegah daripada merawat. Kos perubatan pula bukan murah sekarang ni.

Justeru penemuan terbaru inilah menyebabkan saya mengambil langkah untuk berkongsi dengan anda. Bagaimanapun, setiap orang adalah unik, hatta dlm perubatan moden sekalipun ada ubat-ubat tertentu yang tidak serasi dengan badan kita.

Saya seboleh-bolehnya mahu menjauhkan penyakit berbahaya/berjangkit daripada Hakim. Dengan sebab itulah selain penyusuan ibu yang menjadi keutamaan saya, saya juga memberinya makanan tambahan (supplement) seperti ini. Ini adalah sebahagian usaha saya untuk memastikan keluarga saya sihat selalu, terutama Hakim. Memang sukar sekiranya anak2 kita ditahan di wad, terutama jika menderita penyakit2 tertentu. Umpama tidak bererti lagi duit yang banyak. Justeru, sementara saya masih mampu, saya tidak kisah untuk berbelanja untuk memastikan Hakim memperoleh kesihatan yang optimum.

Ramai orang tentu pertikai, sejauh mana natural produk ni? Pengambilan vaksin tu natural ke? Kebanyakan ibubapa di negara maju taknak ambil vaksin ni sekarang, semuanya atas pertimbangan masing-masing. Itulah sebabnya saya hanya berusaha, selebihnya Allah yang menentukan.

Regards

Leave a Reply

