Order dah sampai

Alhamdulillah hari ni order yang saya buat minggu lepas dah sampai. Risau juga sbb bekalan dah nak habis.

Harapnya Allah akan bantu dengan niat yg baik ini. Saya pun dah dapat penemuan baru. Sebelum ni saya cuma ambil 1 pek MIN dan esoknya 1 pek CAL (selang seli). Bagaimanapun dah 2 hari saya ambil 2 pek sehari (pagi dan malam) dan hasilnya susu mmg sentiasa banyak. Tapi mmg kena banyak keluar duit da… hmm

Bagi sesiapa yang inginkan bekalan agel ni, sehingga 18 Nov 2009 saya bagi free shipping. Harapnya dapat membantu semua ibu2 untuk meneruskan penyusuan masing-masing.

Saya juga ada membuat package baru utk breastfeeding spt berikut:

1 MIN + 1 CAL = RM35

Salam.

4 thoughts on “Order dah sampai

  1. salam…boleh tahu pasal agelni tak..mcmbykproduk dia….tak tahu nak ambik yang mana…
    brapa rege dia…kalau boleh u contact I tru email…thanks ek..

  2. salam… anah…
    alhamdulillah… setelah mencuba trial pek agel untuk breastfeeding nih… hasil pemerahan saya memang meningkat…. kalau sebelum ni saya dapat dalam 3-4 oz sahaja untuk tgh tapi setelah menggunakan agel ni tgh saja pun saya boleh dapat 6 oz… seronok tengok botol yang disi tu penuh…

    ini adalah mungkin rezeki dari Allah atas segala usaha dan ikhtiar yang kita laksankan bagi menjayakan penyusuaan susu ibu yang memang di tuntut dalam Al-Quran…alhamdulillah dan thanks….

Leave a Reply

